ارز دیجیتال

صرافی کوین بیس بازار NFT خود را راه‌اندازی خواهد کرد

 به نقل از کوین دسک، کوین بیس در حال پیوستن به میدان نبرد توکن‌های بی‌تا (NFT) است. این شرکت روز سه‌شنبه اعلام کرد که بازار NFT خود را با نام Coinbase NFT راه‌اندازی می‌کند و در آن امکان خریدوفروش کلکسیون‌های دیجیتالی مبتنی بر اتریوم برای کاربران فراهم خواهد شد. انتظار می‌رود این بازار تا پایان سال جاری راه‌اندازی شود.

این خبر تنها یک روز پس از اطلاعیه صرافی FTX مبنی بر راه‌اندازی بازار توکن‌های بی‌تا مبتنی بر شبکه سولانا منتشر شد. FTX در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که برنامه‌هایی برای پشتیبانی از بلاکچین‌هایی نظیر اتریوم در آینده وجود دارد.

اگر انتخاب شبکه سولانا توسط صرافی FTX به این معنی باشد که بلاکچین‌های رقیب سعی دارند تا بخش عظیمی از قدرت را در زمینه NFT ها به دست آورند، اقدام اخیر کوین بیس حاکی از رشد بیشتر فضای NFT در بستر شبکه اتریوم است.

بازار NFT کوین بیس به احتمال زیاد خیل عظیم مشتریان بازار اوپن سی (OpenSea) را هدف قرار خواهد داد. در حال حاضر، بیشتر معاملات NFT مبتنی بر اتریوم در اوپن سی انجام می‌شود و طی چهار ماه گذشته این بازار معاملاتی بسیار مورد استفاده قرار گرفته و در اوج هیجانات NFT ها تا ۸۰ هزار تراکنش روزانه را میزبانی کرده است. با این حال، اوپن سی همچنان با چالش کیف پول دیجیتال مبتنی بر مرورگر روبه‌رو است.

کوین بیس در پستی وبلاگی در این رابطه نوشت:

اگر تاکنون تلاش کرده‌اید NFT بخرید حتما با رابط کاربری نامناسب آن روبه‌رو شده‌اید. بازار NFT کوین بیس مینت، خرید، نمایش و یافتن NFT ها را آسان‌تر از همیشه می‌کند. ما با ایجاد رابط های بصری ساده، NFT ها را در دسترس‌تر از قبل قرار خواهیم داد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا